De kans dat de titel je spontaan doet denken aan dat poppy deuntje van de Britse band XTC is klein. Hij kwam vooral gewoon goed van pas, omdat hij  mooi aansluit bij de recente biologielessen van mevrouw Van Herck en mevrouw Buelens in het derde jaar. Zij organiseerden een hoekenwerk waarin de leerlingen proefondervindelijk tot verrassende vaststellingen kwamen over onze zintuigen. Op onderstaande foto's zie je 3D in actie:
{igallery id=5784|cid=147|pid=4|type=category|children=0|showmenu=0|tags=|limit=0}

Dankzij de actie "groene klas" (elke week maakt een andere klas de speelplaats proper) van onze werkgroep MOS is onze speelplaats een plek die naam waardig. Zonder die actie zou de aanblik helaas een pak ellendiger zijn. Niet alle leerlingen springen dus even milieubewust om met de restanten van hun tussendoortjes. Het zwervuilspel speelt daar handig op in en toont onze leerlingen van het vierde jaar de gevolgen van hun daden. In beeld: 4A en 4C.

{igallery id=3432|cid=145|pid=4|type=category|children=0|showmenu=0|tags=|limit=0}

atletiek5-2508 We hebben het al vaker geschreven op deze pagina's en we herhalen het nog eens: een school herbergt enorm veel leerlingen met onvermoede talenten. Zelf geef ik bijvoorbeeld al maanden les aan een jongen uit 3A (Maarten Heylen is zijn naam) en in mijn lessen sprong hij nog nooit hoger dan 10 centimeter. Ik geef er dan ook Nederlands.